söndag 22 juli 2012

Kärlek

Hade ju tänkt mig godis ikväll men kom fram till att jag förvånansvärt nog inte är det minsta sugen och alltså är det helt onödigt att köpa. Istället blev det subway och en tonfisksallad, och sen två nektariner framför en film. Det var mitt lördagsgodis och jag är nöjd, känns bra i magen och det faktum att jag inte åt något godis, en lördag, händer ju inte. Ett längre samtal än vanligt med älskling OCH ett sms gjorde väl sitt till också att jag känner mig back to normal, varken han eller jag sa något men tror han märkte att jag behövde lite emotionellt stöd. Älsk. Nu ska jag bara läsa lite och sen sova. Imorgon blir den bättre dag, då får jag sh'bamma.

(Och den här dagen hade ju faktiskt också en riktigt, oerhört, fantastiskt bra början i och med paraden och uppvisningen! Halleluja vilken känsla! Vad vi var bra ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar