måndag 16 juli 2012

Måndagsträning

I didn't look cute. At all. Och nu har jag huvudvärk. Ingen överraskning, får det alltid då jag tränat något high impact som jag inte är van vid. Men annars mår jag bra, som alltid då jag fått ta ut mig riktigt ordentligt. Körde både attacken och zumban, undrar hur svårt träningsvärken blir imorgon.

För den som inte känner till attack, här är ett smakprov. Här nedan får ni sista låten på andra peaken. Vi arbetade oss upp till en peak under fyra (tror jag) låtar, körde en låt styrketräning för att få ner pulsen, sen arbetade vi upp oss till en andra peak och körde därefter två låtar styrka plus stretch. Man behöver inte köra på för fullt hela passet utan instruktören visar lättare alternativ man kan ta till när det känns för jobbigt. Blir man inte slut av det här... Ja då har man helt enkelt inte tagit i tillräckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar