lördag 14 juli 2012

Midnight confessions

Kollade filmen och åt mitt godis, som inte alls smakade så gott som det brukar. Borde inte ha ätit det egentligen, varit choklad-/godisfri sedan förra lördagen och det var rätt jobbigt dom första dagarna. Vet inte varför men om jag har godis framför mig slutar jag inte äta förrän det är slut, även om jag är mätt och så sockerstinn att jag mår illa. Vanlig mat slutar jag äta direkt jag är mätt och har inga problem att lämna mat på tallriken. Men med något sött går det inte, äter och äter och äter.

Tror jag ska söka tröst i mina pepp-böcker


Finns något sött, som godis eller kex i skåpen (finns det förstås aldrig, av förklarliga skäl), åker det i magen på fem röda. Förstår inte folk som kan lämna nåt gott (sött) i skåpen flera veckor, skulle aldrig klara av det. Chips och annat salt snacks kan jag istället leva utan resten av livet utan att sakna...

Nä nu ska jag tömma hjärnan på tankar om socker och krypa till sängs. Måste ju orka med zumban tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar