måndag 16 juli 2012

Måndag

Fick just ett mejl om att mina Les Millskläder nu är i Hong Kong (antar att de startade från Nya Zeeland?). Häftigt att tänka att mina kläder kommer att få resa längre än jag nånsin kommer göra.

Nu är det två veckor tills jag får semester, tänk en hel månad då jag får träna så mycket jag orkar och vill, inga jobbskiften som hindrar. Lovade att jag inte ska prata om hösten innan jag haft semester, men kan inte hålla mig. Det här är ju ingen sommar, har inte hört någon klaga över (den icke-existerande) värmen än. Tur att vi åtminstone fick Kreta i maj. Så eftersom det tydligen inte blir någon riktig sommar tycker jag vi kan hoppa direkt på hösten. Har inga omvälvande livsplaner och hösten och vintern är ett oskrivet blad jobbmässigt, men ser ändå fram emot dem med spänning. Tänk, om jag skulle våga ge mig iväg utomlands...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar