lördag 4 februari 2012

Välkommen hem!

-26 grader.

Inget speciellt på resan hem igår, dock var vi rätt slut när vi kom till Jakobstad. Blev en taxi från hotellet till flygplatsen (eftersom bussen aldrig kom och vi blev nervösa) som vi delade med en japanska. Flyg till München och därifrån flyg till Helsingfors. Där rusade vi till bagageinlämningen och trots att vi var 5 minuter försenade hann vi. Tredje och sista flyget till Kronoby. Taxi till Jakobstad.

Sista bilden från Malta. Vårt hotell.

Lite roligt tyckte jag det var att vi fick LCHF-vänlig mat båda första flygresorna (sista fick vi inget, då vi inte ville betala). Från Malta till München fick vi massa ost, skinka, ett fjärdedels ägg och lite grönsaker. Fick också bröd och muffins, och de hade jag ju kunnat hoppa över men var så hungrig så jag gjorde smörgåsar.


På flyget mellan München och Helsingfors fick vi riven vitkål och kyckling (tror jag, såg ut som tonfisk med smakade kyckling) med någon vit dressing till. Tog dock ingen bild.

Nu borde jag gå och handla, har inte mycket ätbart i kylskåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar